Wednesday, October 12, 2016

Forex Php Dollar

EURUSD geword Maart 2004 Status: Lid 6 Posts Im kort van 1,2176 SL: 1,2265. Ek het die posisie Vrydagoggend om 08:00 EST. Ek wou die stop roete, maar die slaap geraak as gevolg van vreemdsoortig slaappatrone verlede week. Gelukkig prys didnt skielik omswaai op my deur my stop weer. Im dink oor die verskuiwing van die s / l so gou as moontlik om 1,2170, oor gelykbreek. Siek dekking op 'n ander weiering om 1,1205 gebied, maar Id graag die handel oop te verlaat en hopelik maak 'n paar ordentlike winste op 'n breek onder 1,2060 gebied. Ek wens ek wouldve gekry in vroeër, maar is die fokus op die GBPUSD en USDCHF die afgelope tyd. Is iemand in die handel Wat dink jy oor die beweging van my stop om 1,2170 te styf Ek het dit hier omdat Im dink daar is ten minste twee vlakke van weerstand van waar ons nou is op Vrydag naby 1,2124: 1) 1,2140 Vrydag hoë na weiering van 1,1203 (naby Sun laag) en 50 fibo van Vrydag hoog na 1,1203 2) net bokant 61,8 fibo (1,2159) van 1,2213-gt1.2077) en 'n vorige intraday ondersteuning vir Vrydag As dit breek hierdie, sal Ek voortgaan om te wag totdat 'n onderbreking van 1,2213 tot glong of speel kleiner fibos om te kyk vir klein pit winste totdat daar 'n duidelike rigting ek wil wees in 'n bietjie van 'n ordentlike posisie net in die geval as dit breek uit hierdie daaglikse konsolidasie. Ek kan in staat wees om weer in te voer op 'n weiering van 1,1205 gebied en terug af van 1,2200 gebied. Wat dink jy van my redenasie Hoe kan ek hierdie tipe fibo ondersteuning / weerstand ontleding te verbeter. Miskien met 'n paar aanwysers sien ek die intraday en daaglikse dubbel tops en headandshoulders, BTW, maar didnt hulle noem. Albei is tendens omkeer seine, so dit is 'n hoë slegs beskikbaar in ons meer nadeel sien, maar dit is nog steeds soort Iffy oor wanneer vir my. Pretty shitty 100 pit wins verdwyn op Dinsdag. Re-aangegaan lank op 75 pitte - wat sowel verdwyn. Toe kom kort 1914. Gestop uit 1944 vir 'n ander 30 pit treffer. Ek kan nie bekostig om te hou sodat winsgewende bedrywe te draai in verliese, en wag vir die 150 pit teiken volgens die 5MFX stelsel. Van nou af gaan ek moet begin neem winste wanneer ek dit verkry. het jy my prestasie verslag oor die ander draad gesien - die bestuur van die ambagte 'n bietjie maak anders vir my sin nie - ten minste in die kort termyn sy reëls spook my 'n bietjie - maar dis my styl - Ek hou gebons uit die enkelspel / dubbelspel en nie op soek na die huis loop Id eerder mis 'n groot skuif as sien 'n mooi wins verdamp die 150 pit strategie kan werk by tye, maar hierdie maand het lastig uit die 12 suksesvolle ambagte was, net 3 gekraak 150 pitte Beau beveel beweeg jou stop om gelyk te breek quotonce jy voor 75 tot 100 pipsquot Im denke van die neem van 'n baie af op 50 of 60 pitte - of ten minste die verskuiwing van die stop tot 25, maar met tyd (dws ervaring), miskien siek meer gemaklik met Beaus handel MGMT - Im seker hes het die geskiedenis te back-up van sy strategieë Maar kyk na die inskrywings duidelik Theres waarde in daardie TRLs - wouldnt jy saamstem en gebaseer op onlangse prestasie, Im net gaan om te fokus op die euro en kabel disclaimer: im net 'n gevorderde beginner in hierdie - hou dit in gedagte Pretty shitty 100 pit wins verdwyn op Dinsdag. Re-aangegaan lank op 75 pitte - wat sowel verdwyn. Toe kom kort 1914. Gestop uit 1944 vir 'n ander 30 pit treffer. Ek kan nie bekostig om te hou sodat winsgewende bedrywe te draai in verliese, en wag vir die 150 pit teiken volgens die 5MFX stelsel. Van nou af gaan ek moet begin neem winste wanneer ek dit verkry. V Ek weet presies hoe jy voel. Probeer om hierdie forex besigheid en die ou standaard van sny jou verliese kort leer en laat jou winste te hardloop net nie vir my werk. Running 3 demo rekeninge doen dit alles begin suig big time (2 dit is). Ek behandel dit snaaks geld soos my eie. As iemand anders as my vrou het gesien hoe bewaak was ek met hierdie virtuele geld wat hulle sou van het my verbind. Ek gebruik nie mooi taal in harde klanke en, en. en. My vrou het gesê quotWhy die winste nie neem wanneer jy upquot ek my lewe spandeer nou in die voorkant van die rekenaar kyk na die blou en rooi bars girate hele dag en die hele nag. Soooo - in my 10,000 demo het ek begin om die geld te neem toe ek op. Die naam van die rekening na haar quotMacro-Maiquot. In ongeveer 2 weke het dat sucker tot 12,900.plus deur alles wanneer die mark begin om terug te draai op my. Verhoed verliese so goed as wat ek kon met 2 -10 pit winste en selfs 'n paar selfs-Stevens. Ek is 'n bo-en onderkant plukker en dit skep 'n baie emosionele onrus. Ek vind dat ek gulsig en wil nie dat bo-of onderkant 40 weggee - 150 pitte. Stap in Elliott Wave. As gevolg van bodem en bolaag ek aangaan van 'n baie 1 golwe. Hulle is oor die algemeen reggestel baie en ek sien in hierdie mark 'n geweldige hoeveelheid. Dit is hier waar stop kan kry treffer probeer om dit te laat hardloop. As jy 3 golwe en quotCquot korrektiewe golwe verhandel sou dit nie sweet nie. (Slegs die lees maak my wil om my slegte handel gewoontes te verander). Persoonlik kan dit hoenders wees. t, maar die geld is in die bank deur die neem van winste. Wanneer jy wakker laat en per toeval kry jouself in daardie 3 of C golf jaag prys met tot stilstand kom en te beskerm. Ek dink dit is waar perke sal werk. Net cant neem 50 en sien 200 verlede daardie punt. Voel ek het iets gemis. Hoop dit help en goeie handelstoestande. gladde 60 P. s. Enige troos ek kolf 1000 hierdie week. Alles is verkeerd en het My rede vir die begin van hierdie draad was vir handelaars om hul gedagtes in terme van die neem van 'n posisie in die mark te deel (Iets wat ek didnt sien gebeur op die forum.) Sodat daar sprake kan wees leer en bespreking rondom die saak. Verduidelik die rede waarom 'n ambag of voorspelling is die sleutel tot leer. Om dit in 'n bevel maak 'n verbintenis te back-up kinders posisie. Byvoorbeeld, nou sou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. Is hulle neem 'n ommekeer posisie of gaan hou met die tendens Wat verbintenis gaan jy maak en waarom. Ek vas aan die EZ Trade stelsel. Beacuse, 1. Ek het nie genoeg weet of het genoeg ervaring om accurate voorspellings te maak. 2 Ek het skoongemaak 2 demo rekeninge (besig met die derde modes) met behulp van my quotemotionalquot voorspellings. So ek weet genoeg om te weet dat ek nie genoeg om my eie oproepe Forex Trading bekend te maak: Die hardste manier om maklik geld te maak. Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie amp radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark . Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek dont pla om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. quot Een algemene gesegde oor hierdie onderwerp mat is heeltemal koppig is: jy kan nie gaan breek neem profits. Thats presies hoeveel handelaars gaan breek. Terwyl amateurs gaan breek deur die neem van groot verliese, professionele mense gaan breek deur die neem van 'n klein wins. Die probleem in 'n neutedop, is dat die menslike natuur tomaximize gewin nie werk nie, maar eerder om die kans van 'n wins te maksimeer. Die begeerte om die aantal wen ambagte maksimeer (of die getal van die verlies van ambagte te minimaliseer) werk teen die handelaar. Die suksessyfer ambagte is die minste belangrik prestasie statistiek en kan selfs omgekeerd verwant aan William EckhardtGBP dollar performance. quot - Live Forex grafiek op die top van die GBPUSD grafiek wat jy kan instellings verander met behulp van die spyskaart. Skakel tydsraamwerke, verskeie standpunte soos kandelaar, bars en lyn en tekengereedskap soos tendens lyne en Fibonacci retracements. Klik op die gebruik van plus en minus of losmaak van bladsy vir volledige skerm besigtiging van GBPUSD. Ons het ook 'n ander reeks Forex Charts hier gevind. Wil jy Word 'n VIP Forex Trader Lees Hoe dit werk Hier. Die Amerikaanse dollar opgeslaan teenoor die Britse pond as GBPUSD liefdevol staan ​​bekend as kabel. Hierdie naam is afkomstig van jare terug toe 'n kommunikasie kabel onder die Atlantiese Oseaan vir 'n vinnige telecommuncation tussen die Unitied Koninkryk en die Verenigde State van Amerika gelê. Die GBP USD koers is een van die mees wyd gevolg buitelandse valuta pare. Nie net vir toeriste, maar vir besigheid (invoer / uitvoer), beleggings en aankope eiendom in die Verenigde State van Amerika, en natuurlik vir forex Dit live forex grafiek vir GBPUSD geldeenheid paar updates in real-time regdeur die handel week. Dit is 'n presiese markkoers en is die prys wat jy sal bequoted by die meeste makelaars as jy handel dryf. Dit kan egter verskil as gevolg van versprei dat makelaars by te voeg. Dit is hoe hulle hul geld te maak. Op soek om geld te stuur in Amerikaanse dollars Vul die direkte aanhaling vorm hieronder vir TorFX. Zero fooie, bank klop tariewe, en almal met 'n vriendelike FCA gemagtigde maatskappy, vir jou protection. Forum Woning: Disclaimer: Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel en soek raad van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. FXCM sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 12:22. Kopiereg 2016 Daily FX. Alle regte Reserved. Philippine Peso (PHP) en die Verenigde State van Amerika Dollar (USD) Geldeenheid Wisselkoers Gesprek Sakrekenaar dollar koers 6 Oktober 2016 Die Filippynse peso is die geldeenheid in die Filippyne (PH, PHL). Die Verenigde State van Amerika dollar is die geldeenheid in die Amerikaanse Samoa (AS, ASM), Britse Maagde-eilande (VG, VGB, BVI), El Salvador (SV, SLV), Guam (GU, GUM), Marshall-eilande (MH, MHL), Mikronesië (Gefedereerde State van Mikronesië, FM, FSM), Noord Mariana Eilande (LP, MNP), Palau (PW, PLW), Puerto Rico (PR, PRI), Verenigde State van Amerika (VSA, VSA, VSA), Turke en Caicos Eilande (TC, TCA), Virgin Eilande (VI, VIR), Oos-Timor, Ecuador (EG, ecu), Johnston Island, Midway Eilande, en Wake Island. Die Verenigde State van Amerika dollar is ook bekend as die Amerikaanse dollar, en die Amerikaanse dollar. Die simbool vir PHP geskryf kan word P en. Die simbool vir dollar geskryf kan word. Die Filippynse peso is verdeel in 100 sent in. Die Verenigde State van Amerika dollar is verdeel in 100 sent. Die wisselkoers vir die Filippynse peso is laas op 6 Oktober 2016 van die Internasionale Monetêre Fonds. Die wisselkoers vir die Verenigde State van Amerika Dollar is laas op 6 Oktober 2016 van die Internasionale Monetêre Fonds. Die PHP conversie faktor het 6 beduidende syfers. Die dollar omskakelingsfaktor het 6 beduidende syfers. Gewilde Doelskoppe Begin Geld Geld Gesprek Kommentaar is mal daaroor. sy baie nuttig Dink jy. Dit is baie nuttig Hierdie webwerf is 'n groot. It39s mooi. koel .. nuwerwets en handig die hele tyd. Ek het hierdie webwerf geboekmerk vir maklike toegang. ) Ek gebruik dit al die tyd. it39s 'n groot hulp. maklik en betroubare webwerf. keep it up Ek gebruik dit al die tyd wat ek vind my self voortdurend met behulp van die bekeerling geld. Dit is aan my gunstelinge .. Daniel G. Morgan ek altyd gebruik it39s so gerieflik om te danke Dit het my tyd en geld gespaar, iets wat ons almal meer van moet gebruik. Beste op die internet gebruik dit daagliks, baie nuttig ek gebruik dit elke week. -) Maraming Salamat po Thank you so much Ek is mal oor hierdie webwerf :-) sy baie nuttig en bruikbaar vir ons. thanx baie nuttig inligting alledaagse Ek kyk na die tempo in jou werf. Dit is goed vir die vakansie gangers. kanami Die meeste akkurate Site Dankie vir hierdie webwerf. Die huidige wisselkoers is die mees akkurate vergelyking met ander plekke wat ek besoek het in die verlede. Ek sou raai die gebruik van hierdie webwerf. Salamat by Mabuhay Die vinnige en akkurate Hierdie webwerf is baie nuttig, te danke aan die een wat dit ontwikkel. Jou geld converter is baie behulpsaam, die tariewe is up-to-date en baie gerieflik om te gebruik. Dankie muchUSD ​​- Live Quotes Hierdie tabel toon live streaming forex tariewe vir die Amerikaanse Dollar (USD) teen wêreld geldeenhede soos Euro, Switserse Frank en Japannese jen. Die tariewe tabel sal outomaties by te werk soos ons nuwe data in ons bediener, wat kan wees om 10 keer per minuut te ontvang. Aangesien dit 'ruil data dit kan wissel van aanhalings op oordrag maatskappye as gevolg van versprei en verwante kommissies. Hierdie forex pryse is slegs bedoel as 'n riglyn oor wat die werklike forex mark is vermelding. Terwyl ons probeer om ons forex data so akkuraat as moontlik te hou, is dit voorsien van 3rd party verskaffers. Ons hou geen reponsiblity vir enige foute in die data wat voorkom. Die gebruik van hierdie data vir handel besluite, is op jou eie risiko. Data op hierdie bladsy word beskerm deur ons terme en voorwaardes. Buitelandse valuta - dollar koers Bo is live forex aanhalings vir die prys van die Verenigde State Dollar teenoor ander geldeenhede. Die nuutste dollar koers is in die tabel getoon gekruis teen die gewildste geldeenhede, 'n seleksie van wat insluit die Euro, VS Dollar, Swiss Franc en Japanese Yen. Klik op enige ENKELE in die bostaande tabel sal jy bring na die gedetailleerde koers bladsy wat 'n lewendige grafiek vir die kruis paar en nuus sluit. Leef wisselkoerse Live Streaming Aanhalings


No comments:

Post a Comment