Thursday, October 13, 2016

List Of Stocks Met Vloeibare Options

My Lys van 40 Liquid ETF Revealed Ek het onlangs afgekom op 'n artikel van 'n prominente opsies handelaar wat werklik my teleurgestel. Die man het die vraag of krediet versprei was 'n lewensvatbare opsies strategie. Vir sommige krediet versprei is nie 'n lewensvatbare strategie, maar net omdat hulle verkies om 'n ander styl van handel, nie omdat die strategie is foutief. Onthou, nie elke strategie werk vir elke handelaar. Handelaars moet vind wat die beste werk gegee die tipe handelaar wat hy of sy wil wees en vashou aan dit vir die langtermyn. So om te sê dat krediet versprei 8220aren8217t n goeie strategy8221 is soortgelyk aan sê dat Phillips-Hoof skroewedraaiers aren8217t goeie gereedskap 8211 toe, in werklikheid, krediet versprei en skroewedraaiers werk perfek wanneer they8217re sit om die taak they8217re ontwerp vir. Niemand kan ontken dat krediet versprei bied 'n hoë waarskynlikheid van 'n wins. Selfs die man wat kredietspreidings bashed ooreengekom. Maar, waar hy dwaal is die aanname maak hy met betrekking tot die risiko. Hy beweer dat langs die pad na die verwesenliking van 'n wins in 'n krediet-verspreiding handel, jy het 'n baie risiko en stres wat betrokke is. Dit is duidelik dat, doesn8217t hy duidelik verstaan ​​hoe krediet versprei werk en die feit dat hy stres noem as 'n faktor om weg te bly van krediet versprei duidelik afslag enige mening wat hy ten opsigte van die saak. Hoekom Omdat handel is stresvol. Dit is moeilik. Maar dit is ook die mees lonende en meganiese manier om welvaart te bou, veral wanneer die uitvoering van krediet versprei as 'n deel van 'n algehele beleggingstrategie. Hy gee die volgende voorbeeld: Die gemiddelde krediet verspreiding handelaar sal 100 verliese 'n paar keer in die gesig staar op 'n krediet-verspreiding handel per jaar terwyl hy probeer om 'n beskeie 5 tot 10 per maand te maak. Wat gebeur is dat uiteindelik alle krediet-verspreiding handelaars aan hul doem. Vroeër of later, feitlik al die opsies handelaars wat slegs krediet versprei gebruik uit te wis hul hele rekeninge. Vertel dat al die ou vloer handelaars op die CBOE dat verskeie krediet-verspreiding strategieë gebruik, eksklusief. Trouens, vertel dat sommige van die top opsies handelaars in die wêreld wat verskeie vorme van krediet versprei, insluitend vertikale versprei, yster CONDORS en dies meer handel. Trading loopbane gemaak verkoop opsies premie. Hulle bied die enigste ware statistiese voordeel, in teenstelling met direksionele strategieë wat gespeel word deur hierdie man. Professionele opsies handelaars weet dit ongelukkig hierdie gentleman vakke sy lesers om die presiese teenoorgestelde. Onthou, elke handelaar het hul eie benadering. Myne 8211 Ek gebruik kort termyn uiterstes in die mark te kredietspreidings verkoop (wat vir my 'n marge vir foute gee as die skuif gaan voort om te stoot in dieselfde rigting) en ek het ook oproepe te koop / stel om kort termyn uiterstes vervaag. Ek doen dit nou vir meer as 'n dekade nou en sal voortgaan om dit te doen totdat ek nie meer is in staat om van die druk van 'n knoppie om 'n bestelling te plaas. Ek hoop dat jy sal saam met my op my lewenslange reis van die bou van rykdom in die enigste manier wat ek weet hoe 8211 'n logiese, intellektuele en strategiese manier. My Lys van 40 Liquid ETF Baie van julle het gevra dat ek publiseer my lys van 40 ETF's wat ek volg op 'n daaglikse basis vir die Options Advantage portefeulje. Wel, per al jou versoeke Ek het besluit om my lys vir weeklikse besigtiging aan die staking prys en daaglikse besigtiging in my opsies Advantage diens gebruik te maak. 'N bietjie agtergrond oor die aanwyser. Een van die grootste foute wat ek sien nuwe handelaars maak is dat hulle hou grawe in die toolbox vir 'n nuwe widget elke keer as hulle iets wat hulle graag sien. Ek can8217t jou vertel hoe baie handelaars Ek weet wie wil bul vlae, beer vlae, kandelaar patrone, kanaal retracements volg, Fibonacci retracements 8211 die lys gaan aan en aan. Hulle sal probeer om jou te leer oor hul lang lys van aanwysers om hulself te kyk indrukwekkend, maar in werklikheid is die meeste is verskriklik handelaars oor die lang termyn, omdat hulle hulself oorweldig met 'n stroom van die nuutste en beste aanwysers net om aan te beweeg na 'n ander aanduiding dat gebeur met hul huidige mark perspektief te pas. Ek hou dit super-eenvoudige toe ek handel. Ek haal 'n instrument en ek gebruik dit vir sy spesifiek bedoel is. Vir my as 'n opsies handelaar, I8217m soek na bestendige, betroubare winste maak sonder om te veel van 'n hoewe tydperk. So ten einde opsies ambagte maak gebruik ek 'n instrument wat help om my te doen 'n paar dinge: 1) Dit waarskuwings my vertel dat 'n winsgewende handel kan wees op die horison 8211 wat my tyd om voor te berei gee. 2) Dit vertel my toe ek moet dink oor die manier waarop uit. 3) Dit laat my aan te pas my tyd horison van 'n bedryf wat my behoeftes pas handwerk. Soos ek gesê het, ek hou dit baie eenvoudig. Ek gebruik 'n paar basiese weergawes van 'n eenvoudige instrument model om voordeel te trek uit sentiment en tegniese uiterstes op hoogs likiede ETF. So, met dit gesê het, sou ek graag wou deel met die mees kragtige tegniese aanwyser wat ek gebruik in my eie model. Opsies Advantage 8211 Crowder aanwyser: Die meeste Liquid Aandeel (opsies) Eintlik is my aanwyser laat my toe om die waarskynlikheid van 'n kort - tot intermediêre termyn ommekeer te meet. Dit maak nie vir my sê die presiese toegang of uitgang punt, maar dit help my om bewus te wees dat 'n ommekeer is op die horison. Die wete dat 'n korttermyn-top / onderkant is naby Ek kan die waarskynlikheid van 'n potensiële handel te verhoog. Aan die ander kant, die wete dat 'n ommekeer is op die horison Ek kan sluit in die wins van 'n bedryf. My Stap-vir-stap-benadering om veilig Versameling inkomste per maand in hierdie gratis 58-minuut video-kursus, you8217ll ontdek 'n lae-risiko opsies strategie vir die opwekking van maandelikse inkomste 8212 dubbel wat jy nou 8212 verdien op, af, en selfs plat markte. In feite, kan dit jou hand 5 tot 15 per maand 8212 al sonder dat jy voortdurend kyk hoe jou makelaar rekening. Elke vlak van die belegger sal iets leer uit kyk na hierdie insiggewende aanbieding. Don8217t misloop hierdie inkomstestroom. Klik hier om hierdie kursus nou kyk. Die meeste beleggers maak die fout om volgende elke bietjie van die nuus, of aandag te skenk aan dekades van aanwysers, indekse, maatstawwe en reëls van 'n belegging. Maar opsies en inkomste ontleder Andy Crowder aandag aan net 'n stuk van inligting om sy ambagte te bou. En hy het 'n oorwinning verhouding oor 90. Dis omtrent so na as dit kom by te vervolmaak in die belegging wêreld. Andy sit 'n in-diepte verslag oor hoe om hierdie eenvoudige aanwyser gebruik om jou eie suksesvolle ambagte te maak saam. 8220My Game Plan vir die Jaar Ahead8221 As jy gemis het Andy Crowder8217s nuutste opsies webinar8230 don8217t bekommernis. We8217ve gelaai n volle, on-demand opname van die geleentheid op ons webwerf. Gedurende hierdie video, you8217ll ontdek presies hoe he8217s beplanning om konsekwent wins maak nie saak watter rigting die mark beweeg te maak. Insluitende, gratis aksie-spesifieke ambagte wat jy kan onmiddellik uit te voer en winste wat jy kan verdien in 'n kwessie van weke You8217ll ook sy hele aanbieding, insluitend die lewendige QampA sessie kry. Opsies video's en kursusse kan so hoog as 999 hardloop, maar hierdie 60-minuut aanbieding is gratis. Inkomste en Voorspoed Aanbod inkomste amp voorspoed is ontwerp om jou te help soek na die veiligste inkomstegeleenthede en ontdek 'n hele wêreld van dividend beleggings. Hierdie gratis nuusbrief het 'n laser-agtige fokus op een kwessie en een saak net: hoe kan beleggers naby of in aftrede te genereer meer inkomste. Elke dag, sal jy ontvang ons beste belegging idee - skeef na veilige inkomste - maar ook met minder bekende geleenthede om jou welvaart te groei, terwyl dit hou uit Harms manier. Meer oor ons PublicationsHighly Liquid Voorrade en ETF JPMorgan Chase amp Co Die volgende stap om die gebruik van 'n lys soos hierbo is 'n voorraad dophoulys te skep, en kyk vir geleenthede om in die mark 8211 vir meer besonderhede, sien Wen Trading Strategie 8211 Skep en Monitor n Stock verification. As you8217re nuut in die wêreld van 'n belegging en handel en weet nie waar om te begin, lees hoe jy moet leer Belegging en Trading. Hoe om aandele met 'n hoogs vloeibare opsies vind Terwyl finansiële adviseurs en makelaars kan en doen aanklag kliënte vir navorsing om beleggings wat hul belangstelling kan ontmoet, vaardig beleggers te vind en handelaars kan nou doen hul eie navorsing die gebruik van 'n magdom van online hulpbronne, sommige van hulle vrye , ander toeganklik vir kliënte van online makelaars. Trouens, deesdae, die meeste afslag makelaars het online navorsing gereedskap om te help kliënte vind beleggings en ambagte. Hieronder is so 'n voorbeeld gebruik van die aanlyn makelaars OptionsXpress, kan jy baie maklik scan vir hoogs likiede opsies met behulp van hul voorkeur skerm. Hier is 'n kiekie van 'n voorafbepaalde screener dat vloeistof voorrade met die klik van die muis screener in Online Gereedskap OptionsXpress 8216Ready om Use8217 screener vir Liquid Aandeel Newbie Handelaars in ag moet neem 'n rekening oopmaak, en die beoefening van die gebruik van die gereedskap van die handel met gesimuleerde ambagte kan vind die gebruik van virtuele Trading voor gewaag regte geld in lewende ambagte. OptionsXpress sal eintlik jou toelaat om 'n rekening oop te maak en doen 'n minimum deposito voor die toekenning van jou toegang tot die opvoedkundige materiaal vereis nie (sien skakel hieronder). Jy sal egter moet geld deponeer in die rekening in staat wees om enige geld te belê. Soos volg: As you8217re n eerste keer besoek 8230 1, 2, 3, Options Trading is 'n webwerf oor handel beginsels en opsies handel strategieë toegewyde te help begin beleggers en newbie voorraad opsie handelaars leer om aandele en aandele-opsies suksesvol handel te dryf sonder om te leer deur om foute te maak. As dit jou eerste keer hier, besoek die Oorsig artikel om te sien wat hierdie webwerf aan te bied. Ondersteun die webwerf As jy hou van wat jy hier sien, ondersteun hierdie webwerf op die volgende maniere: Vertel mense oor die webwerf mondelings of e-pos skakel in op die blad van jou webwerf Sluit in die gesprek via kommentaar op blog boodskappe Check uit die blogs adverteerder links - 'n aanbod freebies Koop dinge van Amazon (hierdie site kry klein van wat jy spandeer en dit nie die geval wat jy nie meer kos) Top Viewed Content jy moet eers inteken om Google Analytics in die Google Analytics deur Yoast instellings vir hierdie widget te werk. Amerikaanse Wisselkoerse Top Trading stocks Fri, 7 Oktober 2016 die Top Trading stocks bladsy geledere aandele met handel likiditeit, wat 'n verhouding gedefinieer as die 100-dag gemiddeld volume gedeel deur die uitstaande aandele. Trading Likiditeit gee 'n aanduiding van die persentasie van Aandele Uitstaande dat om asseblief elke dag. Barchart gebruik 'n langtermyn-100-dag gemiddeld volume in die berekening van die top handel aandele om te verseker dat aandele in die verslag is deurgaans 'n hoë-volume aandele, eerder as warm voorrade waarvan handel volume was hoog vir 'n kort tydperk van die tyd. E-pos gestuur word deur Barchart - 209 W. Jackson - Chicago, IL 60606 Kopiereg kopie 2016. Barchart Inc. Alle regte voorbehou. Gebruikers ooreenkoms van toepassing is. Voorrade: 15 minute vertraging, EST. Futures en Forex: 10 minute vertraging, CST. Mark data onderworpe aan die bepalings van gebruik en geheimhoudingbeleid policy. How te vind die mees aktiewe en Liquid Options vir Trading Gepos op Februarie 13 Ag, om te dink hoe dun die sluier wat lê tussen die pyn van die hel en die Paradys wees. 8211 George William Russell - Welkom terug na die gedreun van die lessenaar van 'n opsies handelaar. Ek wou 'n paar belangrike feite lesers in gedagte moet hou by die oorweging van 'n opsies handel te bespreek. Daar is baie maniere om foute te maak in my wêreld, en ek dink ek het die meeste van hulle gemaak. Ek stel voor dat jy ten minste oorweeg die punte wat ek sal discuss - elkeen het kos my baie om te leer en ek wil graag om jou te red die koste en frustrasie. Na alles, foute is onvermydelik, so ten minste wat ek het wat jy nie gewaarsku oor maak. Gewaarsku dat daar 'n lywige stel spesifieke data wat afgelei van die verskillende pryse parameters van opsies. Die verskeie data punte vir-beurs vereis net insette van die prys en volume. Opsie datastelle as 'n noodsaaklikheid sluit parameters van volume, geïmpliseer wisselvalligheid, en tyd om verstryking. Elkeen van hierdie datastelle bestaan ​​vir die verskillende staking pryse in elke van die verskillende verstryking maande beskikbaar vir verhandeling. Die data samestellings is groot. Die grootte van die beskikbare data is oorweldigend in sy geheel. Dit is om hierdie rede dat die opsies handelaar elke handel met 'n spesifieke prys, tyd, en geïmpliseerde wisselvalligheid hipotese moet benader. Een van die belangrikste oorwegings met opsies is dié van likiditeit. Opsie volumes kan dramaties verskil tussen die verskillende Onderliggende beskikbaar. Beskou die geval van AAPL opsies wat handel volumes van meer as 'n paar miljoene dollars elke dag dit is moet in kontras met die talle onderliggende aandele met dun verhandel opsies wat net af en toe en slegs per afspraak handel. Ek glo dat dit belangrik is om jou fokus te beperk tot aandele met opsies wat betroubaar konsekwent en in 'n beduidende handel volume. Koop en verkoop dun verhandel opsies laat jy op beduidende risiko van lyding van Hotel California syndrome - kan jy check out enige tyd wat jy wil, maar jy kan nooit te verlaat. Dit kan moontlik wees om te onderhandel 'n redelike prys om 'n posisie nie, maar as jy nodig het om af te sluit, kan jy verwag om 'n pond of meer van vlees laat op die tafel. Slegs slegte dinge tipies gebeur wanneer die handel hierdie Kate Moss dun reeks Ek beveel sterk aan dat jy dit te vermy soos die plaag. Nog 'n voordeel vir die gebruik van vloeibare reeks vir verhandeling is die feit dat hierdie kwessies het oor die algemeen 'n minimale glip. Dit was nie so lank gelede dat 'n stywe bod-vra verspreiding is beskou as enige iets onder 25. In die huidige omgewing van handel opsies wees, haal in aktief verhandel reeks gereeld vertoon versprei van 2-3. Dit is hier waar jy wil woon en werk. Die drag wat deur uitmuntend versprei dramaties verhoog jou handel wrywing en resultate in agtergelaat potensiaal winste na die mark makers ski chalet in Aspen finansier. Hierdie missives is gerig op diegene handelaars begin om my wêreld van opsies besoek. Soos nuwe besoekers, sou ek graag wou sien dat jy die water liggies te toets ten einde te bepaal of jy wil graag ons nuwe bure geword. Terwyl 'n gasheer van eiendom webwerwe bestaan ​​en bied waardevolle inligting aan die ervare handelaar, is daar minder bespreking van die gratis webwerwe vir dié van julle wat ons inleidende toer. As 'n voorstel, vind ek die gratis hulpbronne van die Chicago Board Options Exchange (CBOE) om uitstekende wees. Vandag se bespreking het hoofsaaklik gefokus op die keuse van slegs daardie opsies wat die meeste aktiewe en vloeibare vir verhandeling is. 'N uitstekende plek om te begin ten einde die mees likiede opsies vind is die lys van opsies wat beskikbaar is vir die handel die weeklikse opsie reeks. Hierdie diverse groep verteenwoordig 'n klein gedeelte van die totale opsies heelal, maar is gekies om net die mees verhandelde reeks sluit. Ek sal aan spesifieke besprekings van die eienaardighede en gedrag van weeklikse opsies in die toekoms plasings te kry. Vir nou is dit voldoende om te sê dat die reeks in die weekblaaie is die mees vloeistof en die plek waarheen die aspirant opsie handelaar sy aandag moet rig. Die lys van Onderliggende wat weekliks opsies kan verkry word gratis as 'n aflaaibare Excel Hier lêer. Die toer van my wêreld sal volgende week voortgaan, tot dan handel veilig Hierdie materiaal moet nie oorweeg word nie belegging advies. J. W. Jones is nie 'n geregistreerde beleggingsadviseur. Onder geen omstandighede moet geen inhoud van hierdie artikel of die OptionsTradingSignals webwerf gebruik word of vertolk word as 'n aanbeveling aan 'n tipe van sekuriteit of kommoditeit kontrak te koop of te verkoop. Hierdie materiaal is nie 'n uitnodiging vir 'n handels - benadering tot finansiële markte. Enige belegging besluite moet in alle gevalle word deur die leser of deur sy of haar geregistreerde beleggingsadviseur. Hierdie inligting is vir opvoedkundige doeleindes only. Yahoo Nuus Bet op 5 Aandeel met 'n toenemende kontantvloei Voor Q3 crunc wins getalle en evaluering van verrassings is wat beleggers meestal in hul strewe na groot winste. Wat egter baie meer lonend is 'n beoordeling van 'n maatskappy se kontantposisie want dit dui op die ware finansiële gesondheid. In feite, kan selfs 'n wins maak maatskappy eindig met 'n gebrek aan kontantvloei gevolglik versuim om sy verpligtinge na te kom en uiteindelik lêer vir bankrotskap as sy winste nie channelized in die regte rigting. Maar 'n maatskappy kan enige mark chaos Weer en nog steeds op die groei spoor as dit voldoende kontantvloei. Dit is omdat, kontant gee 'n maatskappy die buigsaamheid om besluite te neem, die manier om potensiële beleggings en die olie op sy groei-enjin loop maak. Dit is inderdaad die sleutel vir sy bestaan, ontwikkeling en sukses. Dit is duidelik dat kontantvloei in en uit, maar netto kontantvloei dui hoeveel geld die maatskappy eintlik genereer of brand. Positiewe kontantvloei dui verbeterde likiditeit, wat die maatskappy meer hulpbronne vir die terugbetaling van skuld, uitgawes, dividenduitbetalings, voorraad terugkoop en uiteindelik herbelegging in besigheid. Aan die ander kant, 'n negatiewe kontantvloei impliseer dat 'n maatskappy se likiede bates afneem, wat lei tot verminderde buigsaamheid om hierdie bewegings te ondersteun. Maar positiewe kontantvloei alleen is nie voldoende om 'n maatskappy se toekomstige groei te voorspel. As die kontantvloei is aan die toeneem met verloop van tyd, dit dui daarop dat 'n maatskappy se bevoegdheid in groeiende omdat stygende kontantvloei impliseer besture doeltreffendheid in die regulering van sy kontant bewegings is wat maai meer geld uit sy besigheid, afhangende minder op finansiering buite en uiteindelik sy verbetering grondbeginsels. Met die oog op die Q3 verdienste seisoen, hou jouself gereed met die volgende skerm om te wed op aandele met stygende kontantvloei. Om uit te vind aandele wat gesien het die verhoging van kontantvloei met verloop van tyd, het ons die bedekking vir diegene wie se kontantvloei in die jongste gerapporteerde kwartaal was ten minste gelyk is aan of groter is as die 5-jaar gemiddelde kontantvloei per gewone aandeel. Dit impliseer 'n positiewe tendens en die verhoging van kontant oor 'n tydperk van tyd. Benewens hierdie, het ons besluit: Zacks posisie 1. Maak nie saak of marktoestande is goed of sleg, voorrade met 'n Zacks posisie 1 (Strong Koop) het 'n bewese geskiedenis van uitprestasie. Jy kan die volledige lys van vandag se Zacks 1 Rank voorrade hier te sien. Gemiddeld Broker Rating 1. Dit dui daarop dat makelaars is ook hoogs hoopvol oor die maatskappy se toekomstige prestasie nie. Huidige prys groter as of gelyk aan 5. Dit siwwe uit goedkoop voorrade. VGM telling van B of beter. Hierdie telling is ook van groot hulp in die keuse van aandele. Wat belangrik is, is hierdie puntestelsel help in die keuse van die wen-aandele in hul individuele kategorieë bedryf. Hier is vyf van die 11 aandele wat dit gemaak deur die skerm: Ducommun Inc. DCO, het sy hoofkwartier in Carson, Kalifornië, vervaardig komponente en gemeentes hoofsaaklik vir plaaslike en buitelandse kommersiële en militêre vliegtuie en ruimte programme. Die maatskappy het vorendag gekom met 'n verdienste verrassing van 21,43 in die tweede kwartaal tot einde Julie 2, 2016, en het 'n styging in skattings oor die afgelope twee maande. Ducommun het 'n VGM telling van A. ARGAN, Inc. AGX, het sy hoofkwartier in Rockville, MD, deur sy filiale, bied 'n volle omvang van die dienste aan die krag industrie insluitend ingenieurswese, verkryging en konstruksie, ingebruikneming, operasionele bestuur, instandhouding, ontwikkelingsprojek en raadgewende dienste. Ook, die maatskappy bied telekommunikasie-infrastruktuur dienste, geïntegreerde vervaardiging, konstruksie en plant dienste deur middel van sy filiale. ARGAN het 'n VGM telling van A. Dit vorendag gekom met 'n verdienste verrassing van 84,29 in die fiskale tweede kwartaal geëindig 31 Julie 2016, en die skattings vir die huidige fiskale jaar verhuis noord in die verlede 'n maand. Hallador Energie Maatskappy HNRG, deur middel van sy volfiliaal, Sunrise steenkool, LLC, is betrokke by die produksie van steenkool in die Illinois-kom vir die elektriese kragopwekking bedryf. Die maatskappy het sy hoofkwartier in Denver, CO en het 'n VGM telling van A. Dit het 'n styging in skattings oor die afgelope twee maande. TDK Corporation TTDKY is 'n Tokio-gebaseerde vervaardiger en verkoper van elektroniese komponente. Die maatskappy het 'n VGM telling van A. Lakeland Industries Inc. Lake is besig met die vervaardiging en verkoop van 'n volle reeks van veiligheid klere en bykomstighede vir die industriële beskermende klere mark. Die maatskappy het 'n VGM telling van B en het 'n styging in skattings oor die afgelope een maand. Kry die res van die aandele op die lys en begin om hierdie en ander idees op die proef gestel. Dit kan gedoen word met die Wizard Navorsing voorraad pluk en back testing sagteware. Die Wizard Navorsing is 'n goeie plek om te begin. Sy maklik om te gebruik. Alles is in eenvoudige taal. En sy baie intuïtief. Begin jou Wizard Navorsing verhoor vandag. En die volgende keer as jy 'n ekonomiese verslag lees, maak die Wizard Navorsing, prop jou vondse in, en kyk wat juwele uit te kom. Klik hier om aan te meld vir 'n gratis toets om die Wizard Navorsing vandag. Openbaarmaking: beamptes, direkteure en / of werknemers van Zacks Beleggingsnavorsing mag besit of het kort sekuriteite verkoop en / of in besit wees lank en / of kort posisies in opsies wat in hierdie materiaal genoem. 'N geaffilieerde belegging raadgewende firma mag besit of het kort sekuriteite verkoop en / of in besit wees lank en / of kort posisies in opsies wat in hierdie materiaal genoem. Openbaarmaking: Prestasie-inligting vir Zacks portefeuljes en strategieë is beskikbaar by: www. zacks / prestasie. Zacks Restaurant Aanbevelings: Benewens eet by hierdie spesiale plekke, kan jy smul aan hul voorraad aandele. A Zacks Spesiale Verslag kolligte 5 onlangse IPOs te kyk plus 2 aandele wat onmiddellike belofte in 'n vinnig groeiende sektor bied. Laai dit gratis Wil die jongste aanbevelings van Zacks Beleggingsnavorsing Vandag, kan jy dit aflaai 7 Beste Voorrade vir die volgende 30 dae. Klik om hierdie gratis verslag te kry


No comments:

Post a Comment